Service Plan II

Επιστροφή στο sheldon και επανυπολογισμός όλων των διαφορετικών επιλογών gear ratio μιας που ως παράμετρος μπήκε και ο 46άρης δίσκος και θα διαφοροποιήσω λίγο το προηγούμενο πλάνο. Άλλωστε έχει ήδη περισσέψει ένα 20άρη πίσω γρανάζι που μπορώ να χρησιμοποιήσω.

Διαβάζοντας λοιπόν το Excel έχουμε και λέμε:

  • Με 39/18t η 1η μου δίνει ελάχιστο 2,3 gear ratio, ενώ η τελευταία μου δίνει 7,1.
  • Με 44/18t η 1η θα μου δίνει ελάχιστο 2,6 gear ratio, ενώ η τελευταία και «βαρύτερη» 8,0.
  • Διαλέγοντας 46/20t θα έχω ελάχιστο 2,5 gear ratio, ενώ η «βαρύτερη» σχέση θα είναι 7,5.

And the winner is 46/20t!

Η βελτίωση «ψηλά» είναι ηπιότερη, η γραμμή είναι πιο «ευθύγραμμη» από σχέση σε σχέση, το πετάλι «βαραίνει» ηπιότερα ενώ αποφεύγω να αγοράσω καινούργιο πίσω γρανάζι. Ο 45άρης Alfine είναι ακριβός γι’ αυτό και περιλαμβάνεται μόνο για λόγους σύγκρισης.

Advertisements

Leave a Message

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s