Hello Molly!

hello Molly
Cross Check: Surly torsion bar on Cobalt 2 stem

Και το 2012 ξεκίνησε με το σωστό λαιμό. Ήταν κομματάκι υπερτιμημένος αλλά δεν μπορούσα να βάλω τίποτα διαφορετικό στο όμορφο torsion τιμόνι. Τον βλέπεις να δείχνει τα “δόντια” του κοιτάζοντας μέσα από τις torx.

hello Molly
Thorn T-bar on Cross Check

Ένα άλλο θέμα μου ήταν ο έρωτας με το τιμόνι. Το λατρεύω αυτό το τιμονάκι και το ‘θελα μεγάλο, να απλώνει. Αλλά που να χωρέσει το γιγαντιαίο Ολλανδικό ντιν-ντον κουδούνι και το χειριστήριο αλλαγής των ταχυτήτων? Δεν ήθελα να “φάω” τον άπλετο χώρο γιατί σχεδιάζω μια ακόμα θέση για τα χέρια ώστε να “απλώνομαι“.

Σκεφτηκα να βρω ένα δεύτερο λαιμό και τιμόνι μεταχειρισμένο δίνοντας 15 ευρώ αλλά δεν βρήκα κάτι κοντό και μαύρο κι έτσι, η μόνη λύση στα ίδια λεφτά, το T-bar της thorn. Μικρό όσο δε γίνεται, μαύρο και κομψό, χωράει τη κουδούνα από τη μια και τις ταχύτητες από την άλλη. Ίσως και κανένα φωτάκι, ακόμα δεν ξέρω.

hello Molly
Shimano downtube cable bosses

To Cross Check έχει βάσεις για λεβιέδες ταχυτήτων στον κάτω σωλήνα. Μιας που δεν μπορούσα να τα χρησιμοποιήσω έπρεπε να τα κλείσω. Η καλύτερη αλλά ακριβότερη λύση ήταν Problem Solvers αλλά προτίμησα να πάρω τα φτηνιάρικα της Shimano και να βάλω δυό ταπούλες. Στο μέλλον μπορεί να χρησιμεύσουν για την όδευση καλωδίων, τώρα απλά δεν δείχνουν άσχημα “γεμίζοντας” τον σωλήνα.

hello Molly
Shimano downtube bosses and cable clamps

Τα μαύρα “δαχτυλίδια” χρησιμεύουν στο να περάσει το καλώδιο κάτω από τον σωλήνα και να καταλήξει στο Alfine. Και μια που μιλάμε για καλώδια, ήρθε η σειρά των καλωδίων των φρένων. Με τυράννησε ο μικρός κόφτης που έχω, μου ‘βγαλε την ψυχή αλλά όλα πήγαν καλά. Το γυμνό κομμάτι στον οριζόντιο σωλήνα είναι όμορφο μαζί με τα τρία τριπλά donuts που λέγονται έτσι επειδή μάλλον αυτός που τα βάφτισε δεν έβρισκε καλύτερο όνομα!

hello Molly
Donuts on Cross Check’s tube

Εντάξει και η καλωδίωση των φρένων, τουλάχιστον πρόχειρα δεμένη μέχρι να φτάσουμε στο τελικό βήμα που θα ‘ναι το ταίριασμα, σφίξιμο, έλεγχος κλπ το οποίο ενδέχεται να είναι κοντά στο τέλος του Γενάρη, αν έχουν έρθει και οι τελευταίες ακτίνες που περιμένω.

hello Molly
Avid single digit 7

ΥΓ: Ένα μαύρο σίδερο που “τρέχει” από τη γέφυρα του ψαλιδιού προς τα πίσω είναι από μια σχαρίτσα tubus fly που βρήκα φτηνά στους ποδηλάτες. Δεν ξέρω αν την χρησιμοποιήσω αλλά προς το παρόν χρησιμεύει και ως σταντ μιας που τη γυρνάω από κάτω κι η Molly στέκεται όρθια…

Advertisements

8 thoughts on “Hello Molly!

  1. Καλημέρα,

    σκέφτομαι να αγοράσω μια fly. Θέλω κάτι ελαφρύ βασικά και μίνιμαλ χωρίς μεγάλο όγκο. Εσύ που την έχεις βάλει κάθεται καλά πάνω στον σκελετό ή θέλει τίποτα ματσακονιές για να μπει;
    Αξίζει σαν αγορά ή καλύτερα να πάω σε ποιο “βαρύ” μοντέλο της tubus. Την έχω βρεί στο bike24 με 50 + 15 μεταφορικά.

  2. Η fly είναι η μικρότερη, σουπερ ελαφριά (300γρ) αλλά ακριβή για σχάρα. Προσωπικά τη βρήκα φτηνά και την πήρα για τους λόγους που κι εσύ λες. Κάθεται μια χαρά στο cross check αλλά εγώ αναγκαστηκα και πήρα εξτρα το σίδερο που βλέπεις γιατί έπρεπε να το ξαναισιώσω και στράβωνε πολύ. Εσένα βασικά θα σου έρθει ίσιο οπότε έχει επιλογές είτε να το στραβώσεις για να το δέσεις στην τρύπα (έχει κι ένα έξτρα αλουμινένιο εξάρτημα για στράβωμα) όπως κάνουν οι περισσότεροι είτε να το αφήσεις ίσιο (γι’ αυτό πηρα το καινούργιο σίδερο εγώ) οπότε έρχεται στην ίδια ευθεία στο κέντρο με τις δυό πλαινές υποδοχές seat stay που μπορείς να το στηρίξεις στη μια είτε (όπως έχω βρει εγώ) να βρεις μια βίδα μακριά που να περάσεις από το ένα στο άλλο.

    Γενικά κάθεται μια χαρά κι είναι μινιμάλ χωρίς να χαλάει το “χαρακτήρα” του cross check αλλά παίρνει επάνω μόνο κάποια μικρή βασική τσάντα όπως είναι φυσικό λόγω μεγέθους και κατασκευής, παίρνει όμως και πλαινές αν θέλεις. Με άλλα λόγια αν δεν θες να το βαυφορτώνεις, νομίζω πως δεν θα βρεις μικρότερη και διακριτικότερη.

    Θα σου πρότεινα να δεις και την vega που δεν είναι πολύ μεγαλύτερη αλλά δένει κατευθείαν στα seat stay και κρατάει καλύτερα και μεγαλύτερες τσάντες (είναι 100γρ βαρύτερη). Αν δεν έχουν πάνω από 10 ευρώ διαφορά προσωπικά θα ήμουν σε δίλλημα.

  3. Καλημερα φιλε Scrabler.. Θα ηθελα να σε ρωτησω απο που αγορασες το τιμονι σου, γιατι σκεφτομαι να βαλω και στο δικο μου ενα ιδιο, μου αρεσει παρα πολυ. Εχω ενα Genesis croix de fer, και εγω με εσωτερικες Alfine 11. Ευχαριστω εκ των προταιρων για την απαντηση, να περνας παντα καλα..

  4. Κώστα έχει περάσει καιρός από τότε αλλά το πλέον πιθανό είναι να το πήρα από bike components. Δυστυχώς δεν το βρήκα ούτε εκεί ούτε κάπου αλλού για να σου προτείνω και νομίζω πως θα δυσκολευτείς να βρεις το ίδιο. Επίσης από τα 666 αρχικά χιλιοστά τώρα πλέον παίζει κάπου στα 560! 🙂

  5. Να σαι καλα ρε φιλε, το ξερω το εψαξα και πουθενα και δυσκολα βρισκω κατι παρομοιο σε ατσαλι. Τα 560 ειναι βολικα για χλμ?

  6. Βρηκα ενα που γουσταρω αλλα ειναι διαφορετικο και δεν ξερω τι να κανω. Εχεις αποψη για to surly open bar?

  7. Έχω δει το open bar και φαινεται ισως περισσοτερο πρακτικό αλλα δεν έχω άποψη παρά μόνο πως είναι ιδιαίτερο τιμόνι. Τα φλατ τιμονια εχουν το πλεονεκτημα ότι τα παιρνεις φαρδια και τα κοβεις σιγα σιγα μέχρι να βρεις το ιδανικο πλατος.

Leave a Message

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s