Smoking Junkie

[UPDATE]: 72 ώρες (τρεις μέρες) μετά και ο εθισμός στη νικοτίνη είναι πλέον παρελθόν. Από δω και μπρος είναι καθαρή επιλογή αν θελήσω να το ξαναρχίσω. Νιώθω πάντα καπνιστής που απλά επέλεξε να μην καπνίζει. Αν μ’ αρέσει κάτι σε μένα είναι που ακόμα συγκρούομαι με τον εαυτό μου…

Καπνίζω* περίπου 28 χρόνια. Ήταν επιλογή μου και απόλαυση. Ήταν μέσα στον τρόπο ζωής μου, στις ανάγκες μου, στην ευχαρίστηση και στην λύπη μου. Καιρό τώρα σκεφτόμουνα πως πρέπει να το κόψω. Ο λόγος απλός: ή θα τ’ αποφάσιζα μόνος μου ή θα μου το επέβαλλε κάποια στιγμή κάποιος άλλος. Αποφάσισα να το κόψω μόνος μου, τώρα που μπορώ.

Η αλήθεια είναι πως ψιλοπροσπάθειες έκανα το τελευταίο χρόνο όπου το μείωνα αλλά ουσιαστικά κορόιδευα τον εαυτό μου αφού δεν το ‘χα πάρει απόφαση. Ήθελα απλά να δείχνω πως μπορούσα να το κόψω. Σήμερα το πρωί, μια κανονική καθημερινή Δευτέρα, στις 27 Σεπτεμβρίου 2010, χωρίς να έχει μεσολαβήσει κάτι πολύ κακό ή κάτι πολύ καλό, αποφάσισα να το κόψω.

Για να το καταφέρω αποφάσισα να βάλω μικρούς στόχους που να κατακτώ σιγά σιγά. Κατ’ αρχήν έφτιαξα ένα γράφημα όπου καθημερινά θα καταγράφω τα πόσα τσιγάρα κάπνισα, αν υποτροπίασα κλπ. Έτσι θα ‘χω μια εικόνα για το αν προοδεύω ή απλά πάλι κοροϊδεύω τον εαυτό μου. Πρώτος στόχος: να με βρει ο Οκτώβρης «καθαρό».

Δυστυχώς πρέπει να μου συμπεριφερθώ σαν ένα κοινό τοξικομανή που υποφέρει χωρίς την «δόση» του. Από δω και μπρος είμαι ένα «ζάκι» που ψάχνει ελπίδα. Αλλά αυτή τη φορά λέω να τα καταφέρω…

ΥΓ: Με πολύ μεγάλη δυσκολία αποφάσισα να πετάξω στο καλάθι το τελευταίο πακέτο μου. Προς στιγμή σκέφτηκα να καπνίσω ένα τελευταίο αλλά τελικά το πέταξα χωρίς να υποκύψω. Για μένα κι αυτό ακόμα είναι ένα μικρό βήμα!

* Κι όταν κάποτε τα καταφέρω θα μπορώ να μιλάω χρησιμοποιώντας αόριστο…

37 thoughts on “Smoking Junkie

  1. Κάπνιζα 22 χρόνια. Τα τελευταία τουλάχιστον 2 25άρια πακέτα τη μέρα και αυτό αν δεν έβγαινα. Δεν είχα σκεφτεί ποτέ να το κόψω. Η παρέα μου, ο φίλος στα δύσκολα, κάτι να κάνω τα χέρια μου στις στιγμές που δεν μπορούσαν να κάνουν αυτό που ήθελαν… Μου άρεσε.
    Μια Δευτέρα πρωί πριν 3.5 χρόνια, ξαφνικά στη μέση του πρωινού τσιγάρου, χωρίς να τόχω ξανασκεφτεί, τόσβησα. Στο συρτάρι του γραφείου υπάρχει ακόμα εκείνο το πακέτο με τα 5.5 τσιγάρα. Δεν ξανάκανα από τότε ούτε ένα. Ζορίστηκα τον πρώτο καιρό. Κανονικός εθισμός είναι. Στο ψυχολογικό δεν έχει διαφορά με ότι και να σκεφτείς να βάλεις, στην “αρρώστια” διαφέρει λίγο, μα μόνο στην ένταση των συμπτωμάτων. Την περνάς κανονικά πάντως.

    Ακόμα μου έρχεται η αίσθηση να ανάψω ένα. “Άλλη φορά” λέω και πάει έτσι. Το τσιγάρο, αν πραγματικά το γούσταρες, δεν το κόβεις. Απλά το αναβάλεις.

    Τον πρώτο καιρό κάνε ότι σε βοηθάει. Μίλα συνέχεια γι αυτό, τα συμπτώματα, την ανάγκη, την ‘αρρώστια”, όπως σε πάει. Και αν όλα πάνε καλά, σύντομα θα δεις ότι δε θα αναρωτιέσαι γιατί να κάνεις αυτό ή το άλλο αν δεν μπορείς να κάνεις και ένα τσιγάρο.

    Χμ και το ποδήλατο… αυτό θα βοηθήσει.

    Άντε, δώστου να καταλάβει 😉

    • Λέω να το παλέψω κι ότι βγει. Για έναν ανεξήγητο λόγο πάντα πίστευα πως αν ήθελα πραγματικά να το κόψω θα μπορούσα να το κάνω όποτε το αποφάσιζα. Τώρα νομίζω πως πρέπει να μου το αποδείξω. Η τουλάχιστον να το “αναβάλλω” για λίγο καιρό, όπως είπες: “άλλη φορά”…

      Και δε ξεχνώ, ακόμα περιμένω εκείνη τη ποδηλατάδα κανα απόγευμα, τώρα που πέρασε και το καλοκαίρι ακόμα καλύτερα! 🙂

  2. Το πιο εύκολο πράγμα στον κόΖμο είναι να κόψεις το τσιγάρο. Εγώ τον τελευταίο μήνα το έχω κόψει 6 φορές.

    Όλα τα γραφήματα-συναρτήξεις-εξαρτήσεις και ολοκληρώματα θα αποκτήσουν αξία στην πρώτη μπύρα. 🙂

    • Οι μπύρες θα είναι το κρας-τεστ αλλά νομίζω πως είμαι σε καλό δρόμο, να σκεφτείς πως περπατάω στο δρόμο και μου ‘ρχεται να φωνάξω: με λένε Γιώργο κι είμαι καθαρός! :mrgreen:

  3. Το “κακό” είναι πως χωρίς τσιγάρο οι μπύρες είναι περισσότερες, γιατί όσες φορές άπλωνες να πάρεις το τσιγάρο τώρα ξαναπιάνεις τη μπύρα. 😛

    • Δεν πειράζει για τις μπύρες, αυτές ελέγχονται με την μέθοδο της τσέπης: τόσα λεφτά έχω άρα τόσες μπύρες θα πιω (+1 ή -1 πιθανό κέρασμα). Το “κακό” είναι πως θα τελειώνουν πιο γρήγορα (οι μπύρες) άρα είτε βγαίνω σπανιότερα και πίνω περισσότερο ή βρίσκω να κάνω κάτι τα χέρια μου τις ώρες που θα με πιάνει το νευρικό μου!

      28 ώρες άκαπνος μέχρι τώρα και σκέφτομαι να αγοράσω ένα ρόπαλο του μπέηζ μπολ. Φαντασιώνομαι να πλακώσω πολλούς στο ξύλο μιας και με πιάνουν ψιλονευράκια σαν απόρροια του εθισμού. Θα τα καταφέρω πάντως χωρίς να σκοτώσω κανένα!

      Οι urban shots σούπερ τέλειες, αυτός είναι κι ένας λόγος που θα στα πρήζω, επειδή κατέχεις το φωτογραφικό, μπας και βγάλεις καμιά φωτό της προκοπής σε κανένα ride! Που θα πάει, “μια από αυτές τις μέρες” θα σε κατεβάσω στο δρόμο. Πολλά είπα πάλι!

  4. Ένα ένα τα θυμάμαι. Για τα νεύρα και την απασχόληση των χεριών την έπεσα στα …ελατήρια. Από τότε δεν υπάρχει στιγμή όπου και νάμαι, ότι και να κάνω, να μην έχω ένα τέτοιο μαζί μου.
    Slinky τα λέει η επιστήμη και μιλάμε με έχουν σώσει.

    Ήμουν σίγουρη. Έψαξα μια φωτο που νάχω από το γραφείο μου μπας και φαίνεται. Και βέβαια εκεί ήταν, στην πρώτη που άνοιξα. Αριστερή γωνία στο πληκτρολόγιο, μπροστά από το hub. Έχει γλυτώσει κόσμος τη ροπαλιά και την έχουν πληρώσει καμμιά δεκαριά τέτοια στα 3.5 χρόνια. 😛

    http://yfrog.com/ncp1030410hj

    • Ελατήρια… χμμ… και δεν τα δοκιμάζω? Τι έχω να χάσω? Άλλωστε μ’ αρέσουν τα ελατήρια! Δεν είναι sic να κυκλοφορώ με ρόπαλο άλλωστε! :mrgreen:

  5. Κάπνιζε περίπου 28 χρόνια. Ήταν επιλογή του και απόλαυση. Τώρα είναι καθαρός. Ηγείται δε της καινούργιας αντικαπνιστικής εκστρατείας, με το σύνθημα “Το κάπνισμα απαγορεύεται δια ροπάλου”.

    p.s: περίπτερα τζιζζζ!

    • Έχω την αίσθηση πως με δουλεύεις μικρή μπλουμ! Αλλά κοίτα: μπορεί να μην καπνίζω τώρα αλλά πάντα τον εαυτό μου καπνιστή τον θυμάμαι κι ακόμα κι αυτή τη στιγμή νομίζω πως κάνω ένα νοητό τσιγάρο πριν πατήσω το κουμπί “Αποστολή” για να ξαναδώ καλύτερα το κείμενο. Οπότε αν μπορούσα να με αυτοπροσδιορίσω θα έλεγα πως είμαι ακόμα καπνιστής από επιλογή αλλά επιλέγω να μην καπνίσω άλλο… μέχρι να ξαναθέλω.

      Όσο για τις αντικαπνιστικές απαγορεύσεις δεν τις γουστάρω αλλά έχω ένα ακόμα ισχυρότερο λόγο να κάνω παρέα με καπνιστές: απολαμβάνω το… παθητικό κάπνισμα! Θα μου φυσήξεις καπνό κανά βράδυ να με πιάσει η μαγική ζάλη? :mrgreen:

  6. Σε αντίθεση μ’ εσένα, λοιπόν, εγώ ποτέ δεν θεώρησα τον εαυτό μου καπνιστή. Τον πρώτο χρόνο, που άρχισα να καπνίζω συστηματικά, στην ερώτηση «αν είμαι καπνίστρια» η απάντησή μου ήταν κατηγορηματικά αρνητική, ενώ κρατούσα το πακέτο! Σε αυτό συνέβαλλαν με τον τρόπο τους και οι άλλοι. Αρκετοί, όταν με βλέπουν πρώτη φορά να καπνίζω, τους πέφτουν τα σαγόνια. Έχει τύχει κιόλας να ακούσω το θεϊκό «Μπλιμ, καπνίζεις;;;;;» από άτομο…..που με είχε ξαναδεί αρκετές φορές στο παρελθόν, αλλά προφανώς δεν του καθόταν καλά αυτή η εικόνα και κράτησε εκείνη που είχε φτιάξει για μένα (aka φλωράνς)… Είναι γεγονός, βέβαια, ότι το κάπνισμα για μένα δεν ήταν ποτέ απόλαυση, παρά ένας τρόπος να απασχολώ τα χέρια μου και να διαχειρίζομαι την αμηχανία μου.
    Στην ουσία είναι όπως το χαρακτηρίζεις, όμως, ένα mind game και τίποτα άλλο. Γι’ αυτό ακριβώς δυσκολεύομαι να το κόψω Εσύ, πάλι, θα “κατασκευάσεις” ένα καινούργιο και τελικά I think you will make it!

    • Πως να το κόψεις αφου δεν καπνίζεις? Εκτός κι αν θες πρώτα να το κόψεις για να βρεις δικαιολογία να το αρχίσεις μετά! Άλλωστε, αν το κόψουν όλοι, θα τα πάρω στο κρανίο και θα το… ξαναρχίσω εγώ! Μα αποφάσισε πρώτα να πάρεις ποδήλατο και μετά αποφασίζεις για το τσιγάρο (σιγά μην το ξέχναγα)… άκουσες?!!!

  7. xmmm …
    xmmmmmmmmm…
    pfffffffffffffff
    to noito tsigaro polu mou arese…akoma kai sto noito junkie eimai
    diakopi e?
    xmmm…chicken me

    • Παραμένω εγκεφαλικό junkie πάντα! Ένα λάθος είναι κι αυτό που συχνά αυτοδιορθώνεται ή ξαναχαλάει από μόνο του! Ίσως τελικά να δίνουμε στο τσιγάρο μεγαλύτερη σημασία απ’ όσο πραγματικά έχει, όπως σε όλα τα πράγματα στη ζωή άλλωστε, ειδικά σ’ αυτά που μας κάνουν να φαινόμαστε “αδύναμοι”… να, τώρα νιώθω σαν ν’ άναψα ένα τρίφυλλο από δώ μέχρι τον Πειραιά και το ντουμάνι του θα περάσει πάνω από τον Όλυμπο και θα στο φέρει ο Βαρδάρης, μπας και πάρεις καμιάν ανάσα κι εσύ, εκεί στα ψηλά…

  8. χμ.πριν 5 χρονια θυμαμαι να αποφασιζω πως θα το κοψω.πεταξα πακετο γεματο σε καδο.κρατησε ενα μηνα.ξαναγινα μανιωδης καπνιστρια.Πριν 2 χρονια το ειχα κοψει για τρεις μηνες αλλα το ξαναρχισα :#.Τωρα καπνιζω καμια δεκαρια κι αυτα τρακα απο τον καπνο του φιλου μου.νομιζω θα το κοψω οταν σταματησει να με ανεχεται!ξερεις τι με χαλαει πιο πολυ/ που βηχω σα μαλακισμενο και λαχανιαζω.
    να τα καταφερεις σου ευχομαι.να μην υποτροπιασεις.

    • Εγώ δυστυχώς ξεκίνησα να βήχω τώρα που… το ‘κοψα! σαν να μου φωνάζει ο οργανισμός μου πως θα καταρρεύσει αν συνεχίσω να… ΜΗΝ καπνίζω! χεχεχε! Αυτά είναι τα κακά του χρόνιου εθισμού. Αλλά κοίτα, θεωρώ πως οι -μέχρι τώρα- τρεις μέρες ακαπνίας ήταν αρκετές για τον βιολογικό εθισμό στη νικοτίνη. Από δω και πέρα είναι μια συνεχής αναβολή κάθε φορά που τίθεται το δίλημμα: “Άλλη φορά” λέω κι εγώ όπως σοφά είπε η fog στο πρώτο σχόλιο!

  9. Καλά το πας 😀
    Όσο κρατάει ο εθισμός στη νικοτίνη μοιάζει ζόρικο και ατελείωτο, αλλά δεν είναι παρά μερικές μέρες. Και -δύσκολα μεν αλλά- περνάνε. Το ζόρι είναι μετά. Που είναι όλες οι υπόλοιπες. Μια δύσκολη στιγμή, μια στραβή, ένα ζόρι και το μυαλό ψάχνει το πακέτο. Καμμιά φορά και το χέρι. Δεν τρέχει τίποτα. Το κάνεις αργότερα 😉

    Μετά από λίγο καιρό περνάνε και …ώρες χωρίς να το σκεφτείς και κάποια στιγμή γίνονται μέρες. Και δε θάναι τόσο δύσκολο συνέχεια.

    ΥΓ. Πέρασα να δω πως τα πας. Την αλήθεια; “Φοβόμουν” ότι “κύλησες” (η ορολογία σκίζει αλλά αφού έτσι είναι τι να πω; 😛 ) Το πρώτο που είδα ήταν κάτι σβησμένες γραμμές και φυσικά σκέφτηκα ότι “δικαιώθηκα”. (Είμαι ψώνιο, δε διορθώνεται είναι στο dna 😛 ) Έκανα να φύγω και τότε είδα το update. Και είδα φως και μπήκα 🙂

    • Βασικά σήμερα ήταν κρας τεστ. Δουλειά έξω με καφε δίπλα σε συνάδελφο καπνιστή. Το λοιπον απόλαυσα παθητικό κάπνισμα χωρίς να νιώθω καμιά νευρικότητα. Αν κι έπαιζα με μια ζαχαρίτσα που περίσσευε όταν τέλειωσε ο καφες. Ελατήριο ή μπεγλέρι, οτιδήποτε δηλαδή για τα χέρια μου, θα είναι αρκετό τις επόμενες φορές.

      Όχι, δεν θα “κυλήσω” έτσι χωρίς μάχη. Αν είναι θα πέσω “ηρωικά” αλλά δεν θα ‘ναι απλή παράδοση. Το περίεργο είναι πως αναπνέω περισσότερο καθαρά αλλά επειδή εκεί που κινούμαι έχει είτε καυσαέριο είτε αιρ κοντίσιον με κάνει να δυσανασχετώ! Διάβολε, δεν μου το ‘χαν πει πως κοβοντας το τσιγάρο θα γεμίσω τόσες παραξενιές!

      :mrgreen:

    • Τώρα να σου πω παρατήρησα και κάτι ακόμα, μια ψιλοκατάθλιψη που βγάζει αυθάδικα κεφάλι όταν όλα φαίνονται καλά να το αποδώσω κι αυτό στο τσιγάρο ή είναι ιδέα μου? Στο τέλος σκέφτομαι πως μπορεί ν΄αρρωστήσω άσχημα τώρα που το ‘κοψα! χαχαχαχα…

  10. Μπράβο που το αποφάσισες. Θα παρατηρήσεις με απόλαυση ότι η ποιότητα της ζωής σου θα βελτιώνεται κάθε μέρα και από λίγο.
    Οι οσμές που θα ξανανακαλύψεις, είναι το πρώτο καλό που θα σου συμβεί.

    • Αγαπητή τελεία, είναι αλήθεια πως εκτός της οσμής βελτιώνεται δραματικά κι η γεύση κι όλα αυτά σε λίγες μέρες! Το παράξενο είναι πως απολαμβάνω περισσότερο τους βαριούς καφέδες όπως τον εσπρέσσο που πλέον τον θέλω και πολυ και βαρύ για να τον νιώθω περισσότερη ώρα! Παράξενο συναίσθημα αν σκεφτείς πως τόσα χρόνια καφέ έπινα για να… καπνίσω!

      Είναι μια διαφορετική ζωή που [ξανα]ανακαλύπτω αλλά δεν σου κρύβω πως μέσα μου βαθειά παραμένω καπνιστής. Είμαι μάλλον σαν τον μετανάστη που ήρθε σε μια καινούργια χώρα να “φτιάξει” τη ζωή του κι όλα παραδόξως του πάνε καλά αλλά τα βράδια πριν κοιμηθεί η φτωχή του πατρίδα γυρνάει πάντα στο μυαλό του…

      Καλά, μην το χάυετε αυτό, δεν είναι δα και τόσο μελό ή τραγικά, απλά προσπαθεί το σώμα σου να μάθει μια καινούργια γλώσσα, μια καινούργια στάση ζωής που μέχρι πριν λίγες μέρες ήταν άγνωστη.

      Αμάν, όλα αυτά εγώ τα έγραψα? Να ένα άλλο καλό όταν κόψεις το τσιγάρο, θέλεις να γράψεις περισσότερο, όσο μπορείς, σαν να ‘ναι τα τελευταία σου λόγια αυτά…

  11. Η ψιλοκαταθλιψούλα ναι… από κει είναι και αυτή. Τώρα θα σου μιλήσω επιστημονικά, τους όρους πρόσεξε, γι αυτό συγκεντρώσου 😛

    Η νικοτίνη πάει και κάθεται σε κάτι υποδοχές λέει στον εγκέφαλο και πήζουμε στη σεροτονίνη και τη χαρά. Μόλις σταματήσει η νικοτίνη, ο εγκέφαλος χάνει τη μπάλα (είπα προσοχή στους επιστημονικούς όρους, αυτός ήταν ένας) και δεν ξέρει πως να τη φτιάξει τη ρημάδα και μας πιάνει μια κατάθλιψη, ένα πλάκωμα, μια μαυρίλα.

    Σιγά σιγά, μαζί με τον καφέ δυναμίτη, τη γεύση ανεμοστρόβιλο και τις αντοχές μαραθωνοδρόμου (λέμε και καμμιά μλκ που και που να περνάει η ώρα) θα μάθει το κεφάλι σου να φτιάχνει σεροτονίνη από άλλα πράγματα. Από τη σοκολάτα που θα τρως, από το χόμπυ που θα γουστάρεις και το σεξ λένε είναι θεραπευτικό και σεροτονικοδημιουργικό. Οπότε λίγο ακόμα θα συρθείς στα πατώματα και μετά δε θα μασάς ούτε σε αυτό.

    • Ωραία, κάτσε να τα βάλω κάτω: έκοψα το κάπνισμα και παθαίνω κατάθλιψη επειδή η σεροτονίνη μου δεν μπορεί προς το παρόν να φτιαχτεί από μένα. Θα μπορούσα να την επηρεάσω με LSD ή/και ecstasy αλλά είπαμε να κόψουμε το τσιγάρο κι όχι να γίνουμε “χαπάκηδες”, τζήζους!

      Άρα πρέπει να τρώω σοκολάτες αλλά δεν γίνεται γιατί με τα δόντια έχουμε θεματάκι και δεν ήμουνα ιδιαίτερα γλυκατζής anyway. Χόμπυ δεν γίνεται γιατί είμαι φτωχός και τα χόμπυ κοστίζουν οπότε τι μένει?

      Να σου πω εγώ: Έκοψα το κάπνισμα και τώρα πρέπει να βρω γυναίκα αλλιώς θα βυθιστώ στην κατάθλιψη! Έλεος! Μήπως πρέπει να το ξαναρχίσω για να ‘χω το κεφάλι μου ήσυχο και ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ τόσες παρενέργειες? Χα-Χα-Χα-Χα-Χα!

      Μπααα, ξέρω που θα πέσω, το ‘βλεπα δηλαδή αλλά προσπαθούσα να τ’ αποφύγω, ότι φράγκα μένουν από το τσιγάρο συν ακόμα τόσα θα φεύγουν στο σούπερ μάρκετ για ΚΑΛΕΣ μπύρες! Σεροτονίνη μπορεί να μη φτιάχνω καλή αλλά θα φτιάξω μια ολοστρόγγυλη προκλητική κοιλιά σαν αυτή που είχε ο καλόγερος στον Ρομπέν των δασών! Τότε να δεις πως θα πέφτουν οι γκόμενες και τότε να δεις πως πλέον σεροτονίνη θα φτιάχνω με τη σέσουλα, θα την εμφιαλώνω και -ίσως- να την πουλάω από εδώ!

      ΥΓ: Εσύ βέβαια θα έχεις μόνιμα σφηνάκια κέρασμα αν υποσχεθείς να φτιάξεις κουλουράκια ντοπαμίνης να ‘χουμε να τσιμπάμε ώστε ν’ αυξάνονται και οι γνώσεις μας για τους νευροδιαβιβαστές! :mrgreen:

    • Το αντίθετο! Έγινα ΜΑΝΙΩΔΗΣ παθητικός καπνιστής! Οπότε φούμαρε όσο περισσότερο μπορείς να παίρνουμε κι εμείς οι άκαπνοι καμιά τζούρα! 😛

  12. 😀 Λοιπόν δώσε προσοχή γιατί ακολοθυθούν μαθηματικοί όροι. Αυτό με το τσιγάρο και την κατανάλωση μπύρας το πρόσεξα και γω, μιας και την περίπτωση να βρω γυναίκα την απέκλεισα. 😛

    Λοιπόν η μπύρα και το τσιγάρο είναι “ποσά αντιστρόφως ανάλογα”.

    Αυτή ήταν η σοφία της ημέρας. Δεν έχει άλλο γιατί ο καφές δεν με έχει “χτυπήσει” ακόμη και οι νευροδιαβιβαστές μου είναι σόλο.

    Α και ένα tip για φανατικούς, παθητικούς καπνιστές. Προτιμάς να κάθεστε σε στενά τραπεζάκια, σε μέρη που δεν έχει ρεύματα αέρα και πιάνεις θέση απέναντι στον καπνιστή και όχι δίπλα. Δώσε βάση γιατί ακολουθεί φυσικός όρος. Έτσι λοιπόν έχεις τη μεγαλύτερη συγκέντρωση …νικοτινιδίων και καπνού ανά κυβικό εκατοστό αέρα που αναπνέεις. 😀

    ΥΓ. Μη νομίζεις ότι και γω είχα τέτοια επιστημονική κατάρτιση. Αλλά όταν κόβεις το τσιγάρο μαζί με τη γεύση, την αντοχή, την ομορφιά, τα λεφτά και τις γυναίκες/άντρες, έρχεται και η επιστήμη. 😛

    • Πάντως κοντεύω να σε πιστέψω! Δεν περίμενα να κόψω το τσιγάρο και να μάθω τι είναι η σεροτονίνη και οι νευροδιαβιβαστές! 🙂

  13. Να εκμεταλλευτείς τους σφιχτούς γλουτούς και τη φυσική κατάσταση που έχεις κάνει απ’το ποδήλατο και να βρεις γυναίκες αγαπητέ μου!
    Τουλάχιστον όταν βγαίνεις μαζί τους, θα’χεις τι να κάνεις τα χέρια σου.
    Για όταν βγαίνεις με τον bb, δεν έχω κάτι να προτείνω.. :-Ρ

  14. Η paper αντί να χαίρεται που δεν την έχουμε καλέσει για καφέ στο Φλοίσβο ακόμα ή στη ταβέρνα δίπλα στον Ιλισσό… αυθαδιάζει. :mrgreen:

  15. Να με καλέσετε να δημιουργήσουμε καμιά ίντριγκα γιατί σκέτο πετάλι δε λέει!
    Εκτός αν.. χμμ.. δε θέλετε να μάθει κανείς τι ακριβώς κάνετε εκεί.. 😉

    • Λοιπόν κοίτα τι θα γίνει, θα σε καλέσουμε αλλά δεν θα σου δώσουμε διεύθυνση αλλά στιγμα στους χαρτες της γκουγκλ (ουτως ή άλλως δεν τη ξέρουμε). Μόνο περίμενε να οργώσουνε τα παιδιά εκείνα τα κομμάτια στα Βασιλικά κι αμέσως μετά το κανονίζουμε! 😛

Leave a Message

