Τι ποδήλατο να πάρω?

The Dutch Master limited edition by core77
The Dutch Master limited edition by core77 [fotolink]

Όλο και πιο συχνά βλέπω τους πάντες να ρωτούν: «τι ποδήλατο να πάρω?». Η αλήθεια είναι πως κι εγώ, μετά από κάμποσο ψάξιμο και πριν αγοράσω, ρώτησα ένα φίλο το εξής «έχω κατασταλάξει σε αυτά τα δυο, ποιο προτείνεις?». Κι εκείνος –μετά από μια μινι ανάλυση των τεχνικών χαρακτηριστικών– πρόσθεσε «Μην έχεις το άγχος αν θα σε απογοητεύσει. Την πρώτη φορά που θα ξεκινήσεις να πας απ’ το σπίτι σου στο Θησείο, θα σκέφτεσαι τι μαλακία έκανες!». Τελικά πήρα αυτό που μου έκανε “κλικ” πιο πολύ κι εκείνος βέβαια δεν έπεσε έξω!

Πρόσφατα με ρώτησε μια φίλη τι ποδήλατο να πάρει κι αφού έκανα κι εγώ τη μίνι ανάλυσή μου κατέληξα: «τι είναι πιο σημαντικό! να βρεις ένα ποδήλατο που να σου ΑΡΕΣΕΙ, να σε φτιάχνει ρε αδερφέ, να το βλέπεις και να σου ρχεται η επιθυμία να το βγάλεις έξω, γιατί πίστεψέ με, αν έπαιρνες ένα κουβά με τα καλύτερα χαρακτηριστικά του κόσμου δεν θα ένιωθες την ανάγκη να παλέψεις πάνω του…». Γι’ αυτό πάρε άγνωστε φίλε αυτό και μόνο που το βλέπεις και σε «φτιάχνει», αυτό που κοιτάζοντάς το βλέπεις τον εαυτό σου πάνω του να το καβαλάει, αυτό που ακόμα κι ακίνητο το φαντάζεσαι να ρολάρει, πάρε αυτό που ‘χει τ’ αγαπημένο σου χρώμα, αυτό που θα σε κάνει να βγαίνεις από το σπίτι και να κλείνεις την τηλεόραση, αυτό το ποδήλατο να πάρεις!

Κι αν τα τεχνικά χαρακτηριστικά… η χρήση… η δουλειά που το θέλεις… τα βουνά… η θάλασσα… ο κόσμος όλος…. Βέβαια, έχουμε συνηθίσει να αγοράζουμε σαν καλοί και πειθήνιοι καταναλωτές κοιτώντας προσπέκτους που όταν δεν μπορούμε να τα εξαργυρώσουμε στο δρόμο (μετά την αγορά) απογοητευόμαστε. Δεν είμαστε το κέντρο του κόσμου βέβαια αλλά δεν είμαστε και πλούσιοι για να ‘χουμε χίλια ποδήλατα. Θα μπορούσες να πάρεις ένα για να κάνεις «όλες σου τις δουλειές» μα θα ‘ταν σαν να παντρευόσουν εκείνη τη γκόμενα που ξέρει να μαγειρεύει καλύτερα… και πράγματι πολλοί το κάνουν και ξενοπηδάνε ή ζουν μια ζωή μιζέρια.

Αλλά το θέμα είναι να πέσεις στον έρωτα, να πάρεις κάτι ρε συ που να σου φτιάχνει την πρωινή σου διάθεση, να σε κάνει να κλείνεις την τηλεόραση και να βγαίνεις έξω, να σου δώσει εκείνη την παιχνιδιάρικη νότα που λείπει από τη ζωή σου. Τι κι αν δεν κάνει «όλες τις δουλειές» καλά? Ένα παραμύθι μάρκετινγκ είναι μόνο κι εμείς πέφτουμε πάντα στη παγίδα του –δήθεν– έξυπνου καταναλωτή. Κοίτα, δεν ξέρω τι θες αλλά αν είναι να πάρεις ΕΝΑ μόνο ποδήλατο δεν χρειάζεται να είναι ακριβό, δεν χρειάζεται να τα ‘χει όλα, ούτε να «τα κάνει όλα», καλύτερα διάλεξε αυτό που βλέποντάς το θα σε τραβάει πάνω του, θα σε μαγνητίζει να γουστάρεις να ισορροπείς…

Advertisements

Leave a Message

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s