Civia Fenders

civia fenders
Civia’s fenders on my Scrabler

This post is also available in English language @ next page.

Το πρώτο πράγμα που με στοίχειωσε χαζεύοντας το Vienna ήταν του βάλω φτερά και μάλιστα μεγάλα. Ο λόγος ήταν περισσότερο αισθητικός παρά λειτουργικός. Κι αν σου κολλήσει κάτι στο μυαλό δύσκολα φεύγει. Ψάχνοντας έβρισκα μόνο κάτι φτηνιάρικα πλαστικά φτερά που ίσως να ήταν μια χαρά για την κακοκαιρία αλλά με τίποτα δεν θα τα ‘βαζα στο Vienna. Ειδικά στην ελλάδα είμαστε μερικές χιλιάδες χρόνια πίσω.

Στην Ευρώπη υπήρχε μόνο ο Gilles Berthoud αλλά το γυαλισμένο αλουμίνιο δεν ταιριάζει σ ένα μαύρο vintage scrabler. Ευτυχώς βρήκα στην Μινεσότα τη CIVIA, μια μικρή εταιρία που βγάζει όμορφα ποδήλατα και πουλά τα φτερά που κατασκευάζει και είναι μαύρα και αλουμινένια, όπως ακριβώς τα ήθελα. Μόλις τα είδα μου γυάλισε κι εμένα το μάτι. Βρήκα κάποιο online shop που τα ‘χε και τα πήρα. 40 ευρώ μου κόστισαν, κι άλλα 40 τα μεταφορικά κι άλλα 50 για φόρους και φύλακτρα όπως επίσης και μια μέρα που έφαγα στο τελωνείο να τα εκτελωνίσω γιατί δεν υπήρχε περίπτωση να αφήσω τη UPS να μου χρεώσει ΑΚΟΜΑ 120 (tip: πάντα να λέτε στα αμερικάνικα μαγαζιά να σας στέλνουν με USPS κι όχι με τις ιδιωτικές κουριερ). Αλλά δε μ’ ένοιαξε, περίμενα υπομονετικά τη στιγμή που θα ‘ρθουν να τα ταιριάξω. Αλλά ακόμα και τότε προβληματίστηκα. Ψιλοπροβληματάκια που είχαν να κάνουν με την σχεδίαση και τη στήριξη περίμενα υπομονετικά να τα λύσω.

Τελικά τα φόρεσα κι είναι σούπερ! Όμως στο δρόμο είχα προβλήματα μιας και η Αθήνα δεν είναι Άμστερνταμ Όταν κατέβαινα πεζοδρόμιο χτύπαγαν και ακουμπούσαν στους τροχούς εύκολα. Χρειάζονται επιπλέον ένα U αλουμινένιο στήριγμα γιατί είναι μεγάλη η απόσταση από το σημείο που πιάνουν στο πλαίσιο. Έψαξα λοιπόν να βρω κλιπσάκια και στηρίγματα έξτρα. Κατέβηκα κέντρο και πήρα σβάρνα 3-4 μεγάλους ποδηλατάδες λέγοντάς τους πως έχω ένα ζευγάρι αλουμινένια φτερά και θέλω να τα στερεώσω. ΚΑΝΕΙΣ δεν μου ‘δινε σημασία ή με απέφευγαν λέγοντας πως τέτοια στηρίγματα δίνουν μόνο με την αγορά καινούργιων φτερών. Ούτε μια βίδα αλλά ούτε καν μια ιδέα δεν μου έδωσαν, με άλλα λόγια «ξεπέτα» κι άσε μας ρε φίλε με τα φτεράκια σου, άμα θελήσεις καινούργιο ποδήλατο εδώ είμαστε. Φυσικά στο εξωτερικό οι άνθρωποι σκίζονται να σ’ εξυπηρετήσουν, ν’ ασχοληθούν με το πρόβλημά σου.

Πήρα τελικά στηρίγματα έξτρα. Μάλιστα βρήκα για πειραματισμό και κάτι μεταλλικά στηρίγματα στο PLANETBIKE ευτελούς αξίας περίπου 10$. Δυστυχώς το PLANETBIKE στέλνει μόνο σε Βόρειο Αμερική και πουθενά αλλού. Τους έστειλα ένα e-mail και –φυσικά– μου τα στείλανε και μάλιστα χωρίς να μου πάρουν δεκάρα! Παρόλο που επέμενα να τους πληρώσω. Θυμήθηκα λοιπόν τη φράση του Gary Fisher : “anybody who rides a bike is a friend of mine“. Σ’ ευχαριστώ Chris από την PLANETBIKE!

civia fenders
Civia’s fenders on my Scrabler

Update: Τα φτερά τα έχω βγάλει για να είμαι πιο φρη στις βόλτες μου αλλά θα τα ξαναβάλω πιο στέρεα και ίσως ψηλότερα. Αλλά πρώτα περιμένω να δω πως θα κάτσουν τα balloon tires που περιμένω και μετά βλέπουμε.

Leave a Message

